неделя, 20 май 2012 г.

Национален протест срещу приемането на Проектозакона за детето-Велико Търново (Репортаж+СНИМКИ)

Десетки се включиха в протестна демонстрация срещу приемането на Проектозакона за детето в град Велико Търново. Малко след 12,00 часа шествието потегли от Европейския център. Участие взеха, както родители с децата си, така и студенти и ученици. Организатори отново бяха гражданска група Обединени за глобална промяна. По време на шествието бяха скандирани лозунги, а организаторите раздаваха разяснителни брошури на минувачите, които гледаха с интерес. Протестната демонстрация завърши пред сградата на Община Велико Търново, където всеки можеше да говори на мегафона. Хора от различни възрасти изказаха своите опасения и страхове от извратения проектозакон и заявиха, че протестите ще продължат, докато не бъде спрян.
Демонстрацията е част от Националната кампания "БЪЛГАРИНО ИЗЛЕЗ И ЗАЩИТИ ДЕЦАТА СИ!!!" Днес протести има и в още шест града, сред които са София и Бургас.

ОПИТАТВАТ СЕ ДА ОГРАНИЧАТ СВОБОДИТЕ НИ, ОПИТВАТ СЕ ДА УНИЩОЖАТ ПРИРОДАТА НИ, А СЕГА ИСКАТ ДА ВЗЕМАТ И ДЕЦАТА НИ! ТОВА НЯМА ДА ГО ПОЗВОЛИМ!

1 коментар:

  1. Радослав Филипов Не бях там ... но мисля , че мястото в реалността ни на такива показности като протеста е същото с "лицето" на Ботьовата чета или на Караджата ... влизат в бой пък дано някой ги последва ... Специално за мечтите на "ОБЕДИНЕНИ" , да контактуват с хората в съвремието ни , изглежда добра идея да погледнем в миналото и да разгледаме и формата на Бенковски и неговата хвърковата чета ! Дайте да седнем и да обсъдим как да направим така , че примерно няколко подготвени деца да дойдат с мен и "случайно" да информираме мой приятел или съсед заедно с хората от ОБЕДИНЕНИ ...или да обикаляме по селата от къща на къща ,пак така на групи от хора , които да влизат в директен контакт със сънародниците мили и да влияяят на засегнатите им умове ,а те са такива защото не мислят достатъчно или ги е страх ,системата ги преспива ... на война винаги има жертви !!! Ние можем да си поставим за задача да СЪЖИВЯВАМЕ умовете на ХОРАТА , като изразим Вяра ,надежда и любов с делата и постъпките си към всички които докосват импулсите ни в нашата реалност ...Колкото повече зомбита има по света ,толкова по-труден е живота на живия и затова е напълно нормално тези ,които се чувстват живи да се опитат да съживят близките и познатите ... Някви такива неща е хубаво да започнем да реализираме ,защото аз сам съм говорил и на познати и на непознати ,не само във ВТ ... резултатът с непознатите в повечето случаи бе все едно пред тях бе оживял Дон Кихот и ми се смееха , това не можело да стане и кво ли не ... а аз им казах ,че мечтая да заживеем в НОВА образователна СИСТЕМА с нов външен вид и устройство ,дори на някои хора успях да покажа и мисловни карти , ... но бях САМ ... когато съм сам с познати ме разбират , но не се чувстват воини от калибара на ОБЕДИНЕНИ ,че да ме последват "СЛЯПО" ,ЗА познатите на които съм говорил е нежно да им докажа по друг начин ,че е обичам искрено и мечтая с добрина . Та това ,което искам да кажа е ,че когато отидем някъде ,било при мой познат или комшия ,или при напълно непознат селянин , където и да сме винаги е по-добре да не съм сам (да НЕ СИ САМ)... ВИНАГИ !!! Едни ще ни отблъснат ,втори ,трети ,че и пети ,но някъде там ще зърнем и усмивка ... колкото повече ,толкова повече ,нали !!!
    преди 9 минути · Вече не харесвам · 1

    ОтговорИзтриване